Suicide Rescue lanserar kampanjen #MinRädsla

Suicide Rescue kunde inte haft en bättre smygstart på sin nya kampanj#MinRädsla, där drygt ett hundratal barn och vuxna trotsade regnet och besökte vårt tält i #Kungsträdgårdan under #Shockholm.Förutom #ormar, #spindlar och #spöken, var det fler barn och unga än vad vi förväntat oss, som delade med sig av att #Mobbing, #Ensamhetoch #Döden var deras rädsla.På kampanjens Facebooksida för Min Rädsla, (www.Facebook.se/MinRadsla), liksom via Twitter, Instagram och i andra sociala medier, kommer barn och unga kunna dela med sig av sin rädsla liksom ta del av andras istället för att bära omkring på sin rädsla och oro själv. Det kommer även finnas information om vart man kan vända sig för att få hjälp med sin rädsla samt i samverkan med andra goda initiativ en hel del annat spännande som byggs på allt eftersom.Ett stort tack till våra frivilliga för era insatser, utan er hade vår medverkan under Shockholm inte varit möjlig! Suicide Rescue vill även passa på att tacka Marcus Gestré och gänget på Kingdom Of Something för deras bidrag av #MinRädsla’s kampanjfilm; Gohar Avagyan för sin insats med den grafiska formgivningen; Roy och kollegorna på tryckeriet M-Kopia för sitt stöd med jättefina trycksaker; Rickard, Johan och de andra på EasyRollup.se för hjälp med kampanj-Roll-ups; Dekoratören #TinaGrimstedt för all hjälp med att planera och inreda vårt fina tält samt Rent Event för deras hjälp.

minrädsla-kampanjbild-1 minrädsla-kampanjbild-2 minrädsla-kampanjbild-3 minrädsla-kampanjbild-4